Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av C - 25 maj 2010 06:43

Godmorgon!

Nu är jag riktigt superdupertrött! Gäsp! Träningsvärk har jag också och smått irriterad för att det regnar. Annars är det rätt fint ändå.

Har underbara vänner, börjar lyckas sköta både mat och träning bra, finpojken har kommit tillbaka i mitt liv. Till och med skolan går bra nu. Jag förstår och hänger med, någorlunda. Visst, jag ligger lite efter, men det är inget som jag inte kan jobba ikapp.


Hade en underbar dag igår. För en gångs skull så skrattade jag, äkta skratt dessutom, hela dagen i stort sett.

Fru Ångest höll sig snällt i skuggan, dock hälsar hon på nu, men inte lika stark som vanligt.


Idag så är det skola, slutar klockan 3. Det blir en lång dag eftersom det bara är yrkesämne hela dagen. Sedan ska jag cykla hem igen, bättra på smink och lite till, sedan ska jag träffa P. Vi ska kolla på tyger, har lovat att sy lite kläder åt honom nämligen.

Det jobbiga med P är bara att han gillar att äta ute, och på restauranger är maten enormt feeet! Så det känner jag redan nu panikångest över. Hoppas jag kan lyckas trassla ur mig det där.

Nu måste jag gå. Ska göra mig i ordning.

Peppkram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards