Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av C - 5 maj 2010 08:15

Humör: bara jag inte tänker så mkt så går det nog.

Frisyr: utsläppt med ett leopardfärgat diadem.
Klädsel: mörkgråa treggins, mörkgrön topp med text, svart munkjacka .

Beroendevänner. 

Naglar: neutrala, ska lacka dom senare.   
Smink: neutral bas, svart ögonskugga, svart eyeliner, mascara.

Låtar: Green Days senaste album.

Bok: får fortsätta med den roliga läxboken som heter Fokus på arbetsmiljö och säkerhet.

Längtan efter: vill inte känna, så jag vågar inte veta vad jag längtar efter.

Filmer/tv-serie: True Blood for sure!

Smycken: två ringar, örhängen, massa armband och två halsband. 

Saknad: finaste L <3

Mat/intag: vatten, te, cappuccino, och en efter skolan naturdiet shake.

Smärta: magen.

Skor: brun/rosa converse med mönster.

Planer: skola, åka hem till L och sova över. Borde göra läxor...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards