Glasprinsessan Caspiana

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Lite update, som kanske blev aningen osammanhängande

Av C - 8 mars 2010 05:56

Godmorgon sötnosar!

Nu börjar tröttheten smyga sig på, sitter och gäspar. Men så blir det om man går upp klockan 3. Fast turligt nog så hade jag inga problem med att komma upp. Kände mig rätt utvilad faktiskt, kan ju bero på att jag somnade halv åtta igår. Eftersom jag inte har gjort något på hela helgen, bortsett från att sitta vid datan, så var jag trött och seg. Sen var jag smart nog att äta en kiwi vilket gjorde att jag fick en trevlig allergichock och var tvungen att ta min medicin som får mig att somna.

Känner mig peppad och hoppas att det håller i sig. Jag är trött på att faila, och jag fattar verkligen inte varför jag fortsätter att svika mig själv så förbannat många gånger?! Jag blir ju inte lyckligare och jag glider ju bara allt längre ifrån min dröm och mitt mål. Duktigt. Not. Men nu så!

Blir till att cykla till skolan idag, jag skiter i om det är svinkallt och halt. Måste röra på mig, vill till och med röra på mig och jag tänker inte missa detta under! Känns ärligt talat lite skrämmande att komma till skolan idag, särskilt när jag inte har varit där på tre veckor typ. Men jag måste ut från lägenheten, måste göra något! Kan inte sitta och uggla alltför länge som jag har gjort hitills.

Visst känns det jobbigt att jag känner mig lika fet som Nana i Glasblåsarns barn, men det får gå. Jag ska ju rasa, så jag behöver bara pinas i denna förskräckliga kroppen ett tag till. Sedan så.

Nu ska jag skriva en "belönings-lista". Jag älskar att få belöningar, små presenter och likande. För varje delmål jag når så ska jag få något. Peppande och bra. Blev smått avundsjuk på en annan bloggare, hon får pengar för varje kilo som hon går ner. Enormt kul för henne, tänk om någon ändå sponsrade mig. Jag skulle bli miljonär på rekordtid! För bättre peppning kan jag knappast tänka mig! Lyllos dig! :D

Stay strong darlings!

 
 
c

c

8 mars 2010 10:53

absoult! du heter jamie nuförtiden va?

http://www.autumnpromises.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 17 juli 2011 12:58

här är nya bloggen http://fairydream.bloggagratis.se/

Av C - 17 juli 2011 09:05

Nu händer det minsann! Här ska bytas blogg, kontakta ylle@live.se om du vill ha den nya. Ska se om jag kan göra ett inlägg här sen till om den nya adressen. KRAM...

Av C - 17 juli 2010 22:14

Jag har bara ont.. Ont ont, så förbannat ont. Ångesten har mig i ett järngrepp. Allt känns så idiotiskt meningslöst. Inget roar. Vet inte riktigt vad jag saknar. Lögn. Det vet jag visst. Men det är ingen idé att skriva upp det, eftersom jag inte ...

Av C - 17 juli 2010 18:52

Hej! Nu sitter jag i min säng och svettas halvt ihjäl. Så jäkla varmt!! Pust! Letar efter lägenheter på internet men hittar inget som faller mig i smaken riktigt. Okej, lite av det där var lögn. Men just nu så kan jag inte göra så mycket mer än att...

Av C - 13 juli 2010 23:01

hej, ingen större bra dag idag. känner mig bara så ihålig. har inte gjort något särskilt idag. nu ska jag se på film, twilight tänkte jag mig. ville mest bara visa att jag lever. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards