Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg under juni 2009

Av C - 6 juni 2009 13:19

Hej hopp, hoppas allas nätter har gått bra.<3 Min var bra iaf, haha sov som en stock! Men fy fan vad obekvämt jag sov, var inte tillräckligt mjukt. Mamma håller på och tvättar alla täcken, kuddar och madrasser, så jag sover inte med allt jag brukar. Och hej och hå så intressant det var då. ;) 

Ja nu sitter jag här igen, och dricker cola light. Ska strax träna. (igen, eller nej idag har jag inte tränat. Ska "glömma" bort att jag tränar och träna extra mycket!!!)

Känns sjukt bra att vågen visade -0,9 kg idag!!! Tack tack Ana, älskar dig ännu mer nu!<3

Min dag ser ut såhär: träna, träna, diska, städa, träna, träna, gå ut och springa eller power walka beroende på vad mina feta ben snabbar på sig, sätta mig vid datan, träna, datan, träna och sedan typ sova någon gång, och givetvis peppa alla mina underbara kompisar! <3

Just nu ligger kaloriintaget på 168,7 kcal ... Men jag har bestämt mig för att jag inte får äta mer fast föda efter 2-3 (beroende på om mamma är hemma eller inte och hur mkt hon tjatar om middagar och skit). Sedan är det bara flytande som gäller! Vatten, te, cola light, redbull light, kanelvatten och citronvatten. Känns super! Så nej, idag blir det nog ingen mer fast föda. Nej, Caspian, nej! Sådär bestämt! *proudface*

Min maxgräns med kalorier är 200kcal/dag och om typ en vecka, om inte tidigare så sänker jag den till 150kcal <3

Jag har 30 dagar på mig att förlora 30 kg! Det ska gå, det måste gå! Jag ska klara det! Har någon några tips att ge, så säg till! Är desperat! Men hitills är min plan; ät så liiite som möjligt och träna trippelt eller fyra gånger mer än vanligt. Jag har pepp från mina underbara peppvänner, ni vet vilka ni är. All kärlek till er!<3 Stay strong!<3


Lycka till idag esklingen min, hör av dig senare :* Eller det vet jag ju att du gör, men ändå.<3 

På tal om min eskling, så sa hon en så himla smart sak inatt! Eller hon säger alltid smarta saker, men jag måste bara visa detta! "Man kan inte glömma att träna, det är som att glömma bort hur fet man är" Så jävla bra sagt och så sant så!


Jennifer, jag vill kommentera din blogg, men jag fattar inte hur man gör *korkad* Eller jag tror man måste vara medlem? Och det är jag ju inte, men jag får kommentera här eller på sms tills jag vet hur man gör XD

RedBull light: 3kcal/100ml och 7,5kcal i hela burken, om det är en burk med 250ml alltså^^

Tack själv för all pepp!! <3<3 Keep up the good work!<3

xoxo, sweet anorexia<3

Av C - 5 juni 2009 17:47

Tjohej tjohå! Nu har jag också en blogg! Jaja, jag är lite sen med sånt, men men. Here I am! :) and I'm here to stay, be so sure!<3

Just nu sitter jag här i mitt rum framför datorn och skriver, lyssnar på musik och lite annat. Ska strax gå och diska, extreeemt roligt - not! Men håller jag inte mitt löfte, dampar mamma på mig och det orkar jag inte nu när det är helg och allt. På tal om helger, är det bara jag som hatar dom??? Det är sjukt jobbigt! För då är mamma hemma mer och märker mer hur, vad och om jag äter. Vilket jag hatar. Jag hatar när någon kontrollerar mig, får panik som fan! Iaf, efter att jag har diskat så är det träning för hela slanten som gäller och peppa mina vänner såklart!


En av dom få sakerna som var positivt imorses, var att vågen visade minus 0,5 kg. Fy fan vad bra!!! Tack tack Ana!<3


Idag har jag varit i skolan, vilket var sjukt tråkigt, jobbigt och bara onödigt kändes det som, men nu har jag iaf sommarlov och det känns gööööött!!!Annars har smsat massor med alla underbara pepp-kompisar, Jennifer, Malin, Lisa, Nille, ni är så jävla underbara med era pepp!!! <3<3 Hjälper hur mycket som helst, hoppas jag kan hjälpa er lika mycket. Vi ska bli vackrast och smalast! <3

Och en sak till som jag bara måste säga!!!!! Flytten blir andra veckan i juli!!!! Fatta hur jävla fantastiskt underbart det kommer att bli!!! Eskling, vi ska ha det bäst!!!!! <3<3<3<3<3

Kyssar :*

Ni kan, kan jag, så kan ni! <3

And don't forget!

Stay on, starv on!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards