Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av C - 10 juni 2009 19:41

Tjena mittbena! Fy farao vad jag är trött! *gäsp* Haha, ska snart sova, känner mig lite som en liten unge, men vad sov vi eskl inatt? 1½-2 timmar? ;) Det får man sota för senare.

Nu mår jag bättre, för nu är det bara ungefär elva timmar tills jag ska möta upp min ängel, så det känns bra! <3 och vet ni vem som sover hos mig från fredag till lördag?! Jo denna tös!!!!!! Perfekt! <3<3

Massa peppkramar till underbarlingen Jennifer, vi klarar fastan! Vi måste!<3

Nej, nu ska jag blåsa mitt hår torrt, lägga fram kläder och lite annat!

Godnatt, puss & kram skumbanan (vilket jag iofs aldrig har gillat, men what the heck!)

Av C - 10 juni 2009 12:11

Esklingen kom igår, det har varit dom underbaraste timmarna i mitt liv ända fram till 10:55 då hon åkte. Vad vi gjorde är vår ensak, tänker jag inte dela med mig här, men jag kan säga att vi rörde oss hela tiden typ.

När du gick på bussen, jag visste det innan, att det skulle bli jobbigt. Det visste du också, men när du gick på bussen bet jag hårt hårt ihop käkarna. "Inte gråta, inte gråta..." När bussen börjar rulla, då faller första tåren på kinden, sedan faller dom som ett vattenfall, jag kunde inte sluta. Allt jag ville var att springa efter den där förbannade bussen som tog dig ifrån mig! Skrika "Släpp av min Eskling!!!!!!"

Just nu är jag ett vrak, helt tom.

Esklingen kommer imorgon, som tur är. Annars skulle jag väl inte klara mig något större. Utan dig är jag inte hel, utan halv. Du och jag är en och samma person, du är jag. Jag är du. Veritas forever and more. <3


Någon mat blir det inte idag, känner ingen hunger alls, har bara en enda känsla just nu - saknad.

Vågen stod på samma som igår, men men.

Kramar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards