Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 24 april 2010

Av C - 24 april 2010 22:09

Börjar med ett förlåt. Jag vet att jag är läskigt dålig på detta med att uppdatera. Och jag skäms för det. Varför jag gör allt i perioder vet jag inte, det bara blir så. Med allt. Jag är duktig i perioder. Usel i perioder. Går i skolan i perioder. Bloggar i perioder. Osv... Allt går i perioder.


Var ute för första gången på en vecka idag. Okej, särskilt långt kom jag inte. Satte mig invirad i två filtar på balkonggolvet med en bok. Satt där i en halvtimma, sedan orkade jag inte mer och gick in.

Har inte orkat gå ut på en vecka. Inte till skolan. Inte över huvudet taget. Närmast ytterdörren som jag har orkat ta mig, är när jag ska hämta posten som ligger på dörrmattan.

Fast jag måste medge att det var rätt härligt att känna vinden blåsa lite lätt i mitt ansikte och hår. 

Men på måndag ska jag försöka ta mig ut, även till skolan. Dock känner jag noll motivation. Någon dum idiot har ansett att vi ska ha en förskjuten skoldag (minns inte skälet) och börja klockan 3 och sluta runt 8-9 på kvällen. Jippie!


Förresten så har min underläpp spruckit. Vet inte varför. Men den blöder och svider lite lätt. Så jag har en ständig blodsmak i munnen. Mums...?

Och för övrigt så går det mesta som har med maten, vågen, träning m.m käpprakt åt fanders.


Hoppas jag hittar styrkan och meningen igen.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards