Glasprinsessan Caspiana

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av C - 18 augusti 2009 14:56

Nu har jag kämpat med min kära dator i över en timma, den är sjukt seg... Suck! Min msn funkar inte alls, den vill bara inte. Jag börjar tappa tålamodet riktigt rejält nu... Gaah...! Sitter nu och lyssnar på musik, Placebo, och ja det är väl det typ. Ibland är mitt liv otroligt spännande! Eller inte... Har en förbannad huvudvärk som gör mig tokig. Alvedon tack. Matar katterna med kattgodis, det får mig att stå emot maten själv. För händerna stinker av kattgodiset. Mumma...

Avskyr mammas (eller allas för den delen) oroliga frågor. "Blöder det mycket? Behöver du åka till sjukhus för att sys? Snälla kan du inte sluta?" osv... Låt mig bara vara?

Dagens planer? Ja dom är inte många, har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på. Har ingen större lust till något heller, vill bara dö långsamt i stort sett.

Saknar min favoritpojk nu...<3 Vill träffas, men jag är för lat för att orka ta mig någonstans just nu. Vill lägga mig under sängen och bara försvinna...

Av C - 18 augusti 2009 00:11

Sitter just nu och dricker varmt citronvatten, det är lite surt. Var ute och gick förut, på hemvägen gick det otroligt långsamt och gud vad jag skämdes! Att behöva stanna var femte minut är inte särskilt skoj, men min mage krampade som fan hela tiden... Suck! >.<

Imorgon, eller ah det blir visst senare idag, så ska jag masa mig in till stan. Ska köpa Allevo fibrer + , behöver en förändring och förbättring! Nu ska det hända grejer med min kropp, javisst! Smalhet och sexiga synliga ben, här kommer jag! Skinny sweet anorexia<3 just nu är jag jävligt peppad, känns som jag kan klara detta! Med hjälp från mina vänner givetvis :* <3


Längtar till fredag, då blir det flickan och pojken. Saknar er gullungar<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa mer om i bloggen? =)
 Vikt, träning & liknande
 Mitt liv med ätstöring
 Om min vardag
 Mode
 Dagens frågor
 Mina åsikter om allt mellan himmel & jord

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards